Eigen label

Dat klinkt best chique, een eigen label, toch? Nou, zo denken uw klanten er vast en zeker ook over. Ook op het gebied van reinigingsmiddelen, smeermiddelen, technische producten, lijm en kit kan dit een grote toegevoegde waarde hebben voor uw bedrijf. Wanneer u een eigen label met producten heeft, voelen klanten zich meteen verzekerd van uw expertise en twijfelen zij er vast en zeker niet over om van uw diensten gebruik te maken. Een professional weet namelijk precies wat hij voor producten gebruikt en waarom die producten de beste keuze zijn voor een klus.

Wat heeft u daar dan voor nodig?

Het enige dat u nodig heeft voor het opzetten van een eigen label, is een goed beeld van wat bij uw bedrijf past. Een productenlijn moet natuurlijk wel aansluiten bij de kernwaarden van uw organisatie en services. Wij verzorgen de rest van het proces voor u, daar hoeft u niet naar om te kijken. U kiest de soort verpakking die u graag zou willen en vertelt ons waar de producten voor gebruikt gaan worden en wij gaan aan de slag met het produceren van een proefproduct. Aan de hand van het proefproduct kunt u nog aanpassingen laten doen om uiteindelijk een aantal proefexemplaren te krijgen die u uit kunt gaan testen.

Een eigen label voor brand building

Een eigen label creëren voor uw bedrijf draagt ook bij aan de brand building. U maakt van uw zaak meer dan alleen dat. Het wordt meer een merk. We kunnen ons voorstellen dat u daar niet per se meteen de meerwaarde van inziet, maar tegenwoordig zijn klanten echt op zoek naar een bedrijf met een eigen ‘brand’. Het zorgt ervoor dat uw bedrijf hipper oogt en professioneler overkomt, vooral op de wat jongere doelgroepen. Daarnaast zorgt het bij klanten voor een gevoel van transparantie, waardoor zij u meer vertrouwen zullen geven.

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd in het starten van een eigen label? Dan zien wij uw telefoontje of mailtje graag tegemoet! Of u kunt via ons contactformulier uw vraag stellen of meteen een offerte opvragen. Wij hopen u binnenkort bij ons te zien voor een (online) intake. De koffie staat klaar!